Головна » Статті » Мої статті |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати по: Даті · Назві · Коментарям · Переглядам
Рівень музично-естетичної вихованості, музичної культури закладається, перш за все, загальноосвітній школі і залежить безпосередньо від того, чи зуміє вчитель музики реалізувати виховні можливості музичного мистецтва, прилучити дітей до нього, використовуючи при цьому весь арсенал педагогічних знань, умінь і навичок. |
У статті розглядаються методи професійної підготовки майбутніх вчителів музики. Висвітлюються методичні засади навчання співу під власний су провід на основному музичному інструменті в концертмейстерському класі. Серед стратегічних завдань реформування освіти в Українській державі, що відображені в Законі України "Про вищу освіту”, Національній доктрині розвитку освіти та Концепції гуманітарної освіти України, увага акцентується на становленні освіченої, творчої особистості. |
Анотація. Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної діяльності. У ній розкрито головні напрямки у цій сфері, зокрема: гра, імпровізація, вокальний діалог, інсценування пісні. |
Серед прогресивних діячів української демократичної культури початку XX століття визначне місце займає постать видатного композитора Кирила Григоровича Стеценка (1882-1922). Протягом свого творчого шляху Стеценко неухильно і послідовно дотримувався принципів народності і реалізму, у своїх творах він був виразником вікових прагнень українського народу до свободи, до соціального і національного визволення. |
Анотація. У статті розкрито сутність вивчення творчості М. Леонтовича, розглянуто особливості і окреслено оптимальні шляхи вивчення інструментальник творів в колективному музикуванні. Ключові слова: інструментальний виклад, дитячі інструменти, колективне музикування, початковий репертуар. |